R S O P  z.s.

Jurije Gagarina 1979, 288 02 Nymburk

IČ: 68 99 65 43

Tel.: 606 191 667

E-mail: rsop.nymburk@seznam.cz

www:  rsop-nymburk.webnoce.cz

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

níže uvedeného dne, měsíce a roku  u z a v ř e l i  v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách

SMLOUVU O POSKYTNUTÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY:

Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

 

Uživatel sociální služby/klient:

 

Jméno, příjmení………………………………………………….dat. nar……………………

 

Počet nezletilých dětí do 18 let (nezaopatřených do 26 let) ………………………………….

 

Bydliště………………………………………………………………………Tel: …………….

 

 

I.

Posláním sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi je bezplatné poskytování pomoci, podpory a poradenství rodinám s dětmi, které se nachází v obtížné životní situaci, kterou rodiče nejsou schopni vlastními silami vyřešit.

Obsahem spolupráce je individuální sociální pomoc a poradenství při uplatňování práv a oprávněných zájmů rodičů a jejich dětí, získávání a prohlubování rodičovských schopností, dovedností a kompetencí. Náplní služby je zlepšení života dětí, snížení nebo zamezení sociálního vyloučení rodiny.

 

 

II.

Vymezení doby poskytování služeb/úkonů:

Pondělí - čtvrtek, od 9:00 do 16:00 hod.

 

III.

Zásady poskytování sociální služby:

Nestrannost a nezávislost. Uživatel má možnost přizvat si ke konzultaci třetí osobu.

Osobní informace o uživateli služby jsou důvěrné a budou použity pouze v souvislosti s vykonávanou službou. Poskytnuté dokumenty (kopie OP, RL, Usnesení, Rozsudek a jiné dokumenty) jsou použity výhradně se souhlasem uživatele v souladu s poskytnutou sociální službou. K dispozici poskytovatele jsou pouze po dobu nezbytně nutnou.

 

IV.

 

Platnost smlouvy: na dobu neurčitou

a)      Uživatel může smlouvu bez udání důvodu kdykoliv písemně, eventuálně i ústně vypovědět.

b)      Poskytovatel může smlouvu vypovědět pouze písemně s odůvodněním.

                                                                                

V.

Důvody vypovězení smlouvy ze strany poskytovatele

Agresivní chování namířené proti pracovníkům spolku nebo samotnému spolku.

 

VI.

Povinnosti uživatele

Dodržování domluvených závazků a termínů schůzek vyplývajících z individuálního plánu uživatele.

 

VII.

Stížnosti:

Uživatel sociální služby má možnost stěžovat si na kvalitu nebo způsob poskytování služby, ústně nebo písemně.

Komu může stížnost podat: nadřízenému pracovníkovi (vedoucímu programu). Dále pak odboru sociálních věcí a oddělení sociálních služeb Krajského úřadu Středočeského kraje a sociálnímu odboru MPSV.

V případě ústní stížnosti uvede vedoucí pracovník stížnost do psané formy. Tj. podrobně stížnost sepíše. Příjemce stížnosti v době nejkratší prošetří okolnosti stížnosti, a zároveň vyslechne názor pracovníka, na kterého si uživatel stěžuje, tj.: kdo, kde, kdy, jak, apod. Z těchto poznatků objektivně vyvodí závěry, které předá v písemné formě jak stěžovateli, tak pracovníkovi, na kterého si uživatel stěžoval. Maximální doba vyřízení stížnosti je do 30-ti kalendářních dnů.

 

VIII.

Uživatel prohlašuje, že souhlasí s poskytováním osobních údajů a poskytnutím listin potřebných pro účely zakázky. Dále pak, že souhlasí se zveřejnění vybraných foto na webové stránky poskytovatele.

 

IX.

Obě smluvní strany prohlašují, že této smlouvě rozumí a že ji sepisují ze svobodné vůle, což stvrzují svým podpisem.

Smlouva se uzavírá ve dvou vyhotoveních: ad.1 Poskytovatel/ ad.2. Uživatel.

 

 

 

Za poskytovatel soc. služby                                                                    Uživatel sociální služby

 

……………………………………                                                       ………………………………...                                

 

 

V………………………………………………………………..dne………