R S O P z.s.
Jurije Gagarina 1979, 288 02 Nymburk
IČ: 68 99 65 43
Tel.: 606 191 667
E-mail: rsop.nymburk@seznam.cz
www: rsop-nymburk.webnoce.cz
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
níže uvedeného dne, měsíce a roku u z a v ř e l i v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
SMLOUVU O POSKYTNUTÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY:
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Uživatel sociální služby/klient:
Jméno, příjmení………………………………………………….dat. nar……………………
Počet nezletilých dětí do 18 let (nezaopatřených do 26 let) ………………………………….
Bydliště………………………………………………………………………Tel: …………….
I.
Posláním sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi je bezplatné poskytování pomoci, podpory a poradenství rodinám s dětmi, které se nachází v obtížné životní situaci, kterou rodiče nejsou schopni vlastními silami vyřešit.
Obsahem spolupráce je individuální sociální pomoc a poradenství při uplatňování práv a oprávněných zájmů rodičů a jejich dětí, získávání a prohlubování rodičovských schopností, dovedností a kompetencí. Náplní služby je zlepšení života dětí, snížení nebo zamezení sociálního vyloučení rodiny.
II.
Vymezení doby poskytování služeb/úkonů:
Pondělí - čtvrtek, od 9:00 do 16:00 hod.
III.
Zásady poskytování sociální služby:
Nestrannost a nezávislost. Uživatel má možnost přizvat si ke konzultaci třetí osobu.
Osobní informace o uživateli služby jsou důvěrné a budou použity pouze v souvislosti s vykonávanou službou. Poskytnuté dokumenty (kopie OP, RL, Usnesení, Rozsudek a jiné dokumenty) jsou použity výhradně se souhlasem uživatele v souladu s poskytnutou sociální službou. K dispozici poskytovatele jsou pouze po dobu nezbytně nutnou.
IV.
Platnost smlouvy: na dobu neurčitou
a) Uživatel může smlouvu bez udání důvodu kdykoliv písemně, eventuálně i ústně vypovědět.
b) Poskytovatel může smlouvu vypovědět pouze písemně s odůvodněním.
V.
Důvody vypovězení smlouvy ze strany poskytovatele
Agresivní chování namířené proti pracovníkům spolku nebo samotnému spolku.
VI.
Povinnosti uživatele
Dodržování domluvených závazků a termínů schůzek vyplývajících z individuálního plánu uživatele.
VII.
Stížnosti:
Uživatel sociální služby má možnost stěžovat si na kvalitu nebo způsob poskytování služby, ústně nebo písemně.
Komu může stížnost podat: nadřízenému pracovníkovi (vedoucímu programu). Dále pak odboru sociálních věcí a oddělení sociálních služeb Krajského úřadu Středočeského kraje a sociálnímu odboru MPSV.
V případě ústní stížnosti uvede vedoucí pracovník stížnost do psané formy. Tj. podrobně stížnost sepíše. Příjemce stížnosti v době nejkratší prošetří okolnosti stížnosti, a zároveň vyslechne názor pracovníka, na kterého si uživatel stěžuje, tj.: kdo, kde, kdy, jak, apod. Z těchto poznatků objektivně vyvodí závěry, které předá v písemné formě jak stěžovateli, tak pracovníkovi, na kterého si uživatel stěžoval. Maximální doba vyřízení stížnosti je do 30-ti kalendářních dnů.
VIII.
Uživatel prohlašuje, že souhlasí s poskytováním osobních údajů a poskytnutím listin potřebných pro účely zakázky. Dále pak, že souhlasí se zveřejnění vybraných foto na webové stránky poskytovatele.
IX.
Obě smluvní strany prohlašují, že této smlouvě rozumí a že ji sepisují ze svobodné vůle, což stvrzují svým podpisem.
Smlouva se uzavírá ve dvou vyhotoveních: ad.1 Poskytovatel/ ad.2. Uživatel.
Za poskytovatel soc. služby Uživatel sociální služby
…………………………………… ………………………………...
V………………………………………………………………..dne………