Vyřizování stížností uživatelů na námi poskytované sociální služby
-
Nejste spokojeni s našimi službami? Máte pocit, že jsme pro Vás neudělali vše, co bylo nutné? Nebojte se si stěžovat. Na koho si můžete stěžovat: Na pracovníka našeho spolku.
-
Na co si můžete stěžovat: Na nekvalitně odvedenou sociální službu, na liknavý zájem o Váš problém, na nevhodný postup nebo na neprofesionální přístup pracovníků spolku, na nerespektování Vašich práv nebo na jiný postoj, který se Vám nelíbil.
-
Komu můžete podat stížnost:
1. Ředitelce spolku, Haně Kožurikové, a to buď osobně v kanceláři, telefonicky na čísle 606 191 667 nebo napsat email na adresu rsop.nymburk@seznam.cz / předmět STÍŽNOST.
2. Podat stížnost můžete jak osobně, tak telefonicky nebo e-mailem na Krajský úřad Středočeského kraje, odbor sociálních věcí.
Kontakty naleznete na webu: www.kr-stredocesky.cz.
3. Osobní, telefonickou nebo písemnou stížnost na nekvalitně odvedenou sociální službu můžete podat i na Městský úřad Nymburk, odbor sociálních věcí.
Kontakty naleznete na webu: www.mesto-nymburk.cz
-
Vyřizování stížností: