Vyřizování stížností uživatelů na námi poskytované sociální služby

 
  • Nejste spokojeni s našimi službami? Máte pocit, že jsme pro Vás neudělali vše, co bylo nutné? Nebojte se si stěžovat. Na koho si můžete stěžovat: Na pracovníka našeho spolku.
  • Na co si můžete stěžovat: Na nekvalitně odvedenou sociální službu, na liknavý zájem o Váš problém, na nevhodný postup nebo na neprofesionální přístup pracovníků spolku, na nerespektování Vašich práv  nebo na  jiný postoj, který se Vám nelíbil.
  • Komu můžete podat stížnost:
1. Ředitelce spolku, Haně Kožurikové, a to buď osobně v kanceláři, telefonicky na čísle 606 191 667 nebo napsat email na adresu rsop.nymburk@seznam.cz / předmět STÍŽNOST.
2. Podat stížnost můžete jak osobně, tak telefonicky nebo e-mailem na Krajský úřad Středočeského kraje, odbor sociálních věcí.
Kontakty naleznete na webu: www.kr-stredocesky.cz.
3. Osobní, telefonickou nebo písemnou stížnost na nekvalitně odvedenou sociální službu můžete podat i na Městský úřad Nymburk, odbor sociálních věcí.
Kontakty naleznete na webu: www.mesto-nymburk.cz
 
 
  • Vyřizování stížností:
V případě ústní stížnosti ředitelce spolku Haně Kožurikové, bude ní tato stížnost uvedená do psané formy. Tj. že jí s osobou, která stížnost ústně podává – sepíše, uvede datum podání stížnosti  a společně písemnou stížnost podepíši.
ředitelka v nejkratší  době prošetří okolnosti stížnosti ze všech dostupných stran a z těch pak vyvodí objektivní závěry, které předá v písemné formě jak osobě, která stížnost vyjádřila, tak osobě, která byla středem zájmu stížnosti.
Maximální doba vyřízení stížnosti je 30 kalendářních dnů.
 
Obdobným způsobem budou vyřizovat Vámi podanou stížnost Krajský úřad Středočeského kraje a Městský úřad v Nymburce.